March 6, 2011

22/2/2011 - ALHAMDULILLAH..Bersyukur aku ke hadrat ILAHI kerana dgn limpah kurniaNYA dapatlah aku menyambut hari lahir ke 31 tahun hari ini.seperti kebiasaan,sedikit majlis kecil-kecilan (sesuai la dgn usia kan) telah diadakan.aku berasa sangat terharu dan gembira kerana majlis itu dirancang tanpa pengetahuanku.thanks a lot to my beloved sister ALONG yang telah bersusah payah memasak utk majlis tu.tak lupa juga utk KAK BI sekeluarga sbb sudi belikan besday girl kek yg sedap.walau bagaimanapun,dlm kegembiraan tu terselit juga rasa sedih sbb ketiadaan arwah EMAK tersayang.tahun kedua aku meraikan hari bahagia ni tanpa arwah EMAK..kalau arwah ade,dia la yg sibuk nak buat itu ini..EMAK,i miss u so much..ape pun,harapan pada kali ini sama je seperti tahun-tahun yang lepas.aku memohon pada-NYA agar aku dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki,dilindungi,diberkati dan diredhai sentiasa dlm setiap perlakuan  dan dipertemukan jodoh dgn seseorang yg beriman..AMIN..

**lambat publish post sbb sibuk bebeno kebelakangan ni..tp tak kira,ttp nak publish juga..hehehe

- kek -
  
- menu : bihun goreng putih,fettucini bolognaise & tempura udang -
 

- wajah2 ceria di hari lahirku -

**ada lagi tetamu tp masing2 tak nak interframe..ni je la yang tinggal..




No comments:

Post a Comment