March 7, 2011

4/3/2011 - Kursus Penghasilan Kek (2) - Kek Keju @ Kolej Komuniti Bandar Darulaman (KKBD)

Kursus kek lagi..kali ni pengkhususan dlm menyediakan KEK KEJU.baru dapat peluang attend sbb sebelum ni kelas asyik penuh je.ni pun kira dah langkau kelas.lepas kelas basic hari tu patutnye attend Kursus Kek (1) dulu tp dah penuh,apakan daya.langkau pun langkau la.bln 4 ni kalau ada rezeki,patah balik kursus 1.kalau tak dapat juga,tunggu sampai dapat la jawabnye.rugi kalau tak attend kursus 1 sbb diorang cakap kelas tu lagi menarik..buat aku hangen je.kursus buat kek kat KKBD ni mmg sentiasa dapat sambutan sbb cikgunye best sangat.lagipun,yuran yg dikenakan tu murah je.berbaloi2 dgn ilmu yg diperolehi..
kursus kali ni best sangat sbb dapat ahli kumpulan yg very sporting dan supportive.happening habis.tak terasa boring pun.paling penting,baru la aku tau susah juga nak buat kek keju ni.agak cerewet dari segi pembuatannya tambah2 untuk orang yang 'terlampau rajin' mcm aku ni.hahaha..nampak gaya,hulur duit je la kalau nak mkn kek keju ni.lgpun,tak dapat sambutan la kek keju ni dlm rumah aku.maklumlah,tekak melayu asli.rasa tak berbaloi pulak nak buat.nanti jenuh la aku yg nak ngabiskannye.bertambah la lemak2 terkumpul dlm badan ni..hehehe
ape pun,yg pasti aku dah dapat ilmu nak buat kek keju.buat ke tak,belakang kira.ilmu tu yg penting.bak kata pepatah "Tuntutlah ilmu walaupun sampai ke negeri China"..layann.....

  


No comments:

Post a Comment