April 20, 2011

..Aku Gembira.Rupa-rupanya Itu BLOG Aku..

Go to fullsize image

ALHAMDULILLAH..20/4/2011 tarikh yang akan aku kenang sebagai tarikh keramat kerana pada hari inilah blog aku telah di'follow' oleh blogger2 terkenal..suke sangat..kembang kempis hidung sebab seronok..hahaha..
mulanya mmg aku sendiri tak perasan pun.so boring2 tak tau nak buat apa,aku pun mengintai la dari satu blog ke satu blog yang menarik perhatian..mula2 baca blog Sunah Muhammad pasal kisah pilih antara BA dgn AB (di sini).bagai ditarik-tarik,aku lompat pula ke blog Puteri Katek (di sini).bersemangat baca sampai habis.disebabkan rasa teruja nak tengok blog sape la yang 'bertuah' membariskan blogger2 terkenal tu duduk sebaris sbg followers,aku pun klik la.klik2,keluar blog aku..aik..musykil juga mula2 tu.betul ke??.tak puas hati,rewind balik pas tu klik lagi,blog aku juga yg keluar.waaa,mmg sah la blog aku sebenarnya yang bertuah tu..sukenye..
paling seronok,jumlah followers pun naik 2 kali ganda dari yang asal..alhamdulillah..terima kasih tak terhingga kepada Sunah Muhammad dan Puteri Katek..jasamu dikenang..sayang korang semua..mmmuuaahhh...


6 comments:

  1. wah! bukan senang jadi blogger pilihan nih! tahniah ye..

    ReplyDelete
  2. waaa..bestnye difolow org2 femes ni..huhuhu..
    ida dh folow blog ni..kalo sudi meh jenguk2 blog ida lak =)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam kenal Azwa, akak singgah jalan-jalan cuci mata....nak ambik bau, org tengah masak apa la tuh...hehehe..mcm sport check la eh..hehhee...happy cooking!

    ReplyDelete
  4. Udin : terima kasih..tak sangka..rezeki2..hehehe

    Norlida : tq follow blog ni..i'll follow u back..

    Kak Ummi : waalaikumsalam kak ummi..sukenye kak ummi sudi jenguk2 blog saya..speechless sudah..hehehe

    ReplyDelete
  5. Haiiiiiii

    kite nak follow jugak
    Tapi kite tak la se femes mereka

    hihi

    ReplyDelete
  6. CiK Cempaka : hai..tq sudi follow..ala,jgn la cakap mcm tu..femes ke tak,tetap boleh kawan kan..tak kisah punye..

    hehehe..

    ReplyDelete