December 2, 2010

Welcome DISEMBER..cepat betul masa berlalu.pejam celik,pejam celik dah sampai hujung tahun.rase macam baru je masuk tahun 2010 tp hakikatnye dah hujung tahun pun..ape pun,ALHAMDULILLAH
sbb aku masih dipanjangkan umur dan diberi peluang utk menikmati kehidupan di dunia ini oleh  YANG MAHA PENCIPTA..syukur padamu YA ALLAH..walaupun ade impian yg masih belum tercapai,sekurang-kurangnye dah ade yg jd kenyataan.mane2 impian yg tak tercapai tu,4wd ke tahun depan la jawabnye.tu pun kalau aku masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..hehehe..

Soal JODOH pula,aku hanya berserah dan redha dgn ketentuan ALLAH SWT.dah banyak benda yg aku lalui untuk ke arah 'itu' tp apa nak buat kalau jodoh aku mmg tak sampai lagi.bukan boleh paksa semua tu.aku harap sangat kepada sesiapa yg rajin sangat bertanya "bila aku nak kawen" tu sila la bawa bertenang.sampai masa nanti,kawen la aku..hehehe..bukan apa,tak larat nak jawab dah soalan2 berkaitan jodoh @ kawen ni..sedih pun ada bila org asyik tanya je.paling aku menyampah kalau org kata aku tak kawen sbb aku ni memilih..haaa,tu mmg pantang aku la.mula la mulut ni ringan je nak 'melaser' tp bila yg kata tu adalah makcik2,aku sabo je la..kalau aku laser nanti ade pulak yg kata macam2..emm,mcm2 la.

So,aku selalu berdoa agar aku diberi kesabaran yg tinggi untuk menempuhi semua ni.kalau selama ni aku boleh bersabar dgn kerenah manusia2 yg tak faham bahasa tu,aku harap utk masa2 akan datang aku akan terus kuat utk hadapinye..

2 comments:

  1. sabo sahabat.. ada hikmah disebalik kejadian. Allah dah aturkan yang terbaik untuk kita.Jangan sedih2..jangan marah2. Teruslah bersangka baik dgn Allah.

    ReplyDelete
  2. aku sentiasa bersabar dgn segala kejadian..

    ReplyDelete